Friday, January 8, 2010

PERNIAGAAN BORONG

PEMBORONG PATI MINYAK WANGI TANPA ALKOHOL


FikAnn Enterprise adalah sebuah syarikat yang telah memulakan perniagaan secara kecil-kecilan dirumah dengan membeli secara pukal cecair minyak wangi yang di import dari luar negara dan memasarkan secara borong kepada peniaga-peniaga kecil mahupun orang perseorangan yang ingin menambah pendapatan sampingan dengan menjual minyak wangi. Minyak wangi yang kami edarkan adalah 100% tulen tanpa campuran alkohol.Kini kami telah pun mempunyai sebanyak 36 deler di seluruh Malaysia dan kami mengalu-alukan kepada sesiapa yang berminat untuk menjadi deler kami.


JUALAN SECARA BORONG
Kami Ialah Pemborong Pati Minyak Wangi
Pati Minyak Wangi Kami Adalah Tulen dan Berkualiti Tinggi 100% Tanpa Alkohol dan Campuran Asing.Pelanggan utama kami dari seluruh Malaysia.
Sesuai Untuk Peniaga sepenuh masa/separuh masa dalam perniagaan minyak wangi.
Sesuai Untuk business di kedai butik, kedai kosmestik, komplek membeli-belah pasar malam dan juga bagi pelajar IPT



JAMINAN KEJUJURAN DAN AMANAH

Pembelian menerusi internet amat memerlukan kepercayaan pengguna. Oleh sebab itu kami amat mengambil berat atas kepercayaan dari anda terhadap kami. Sekiranya kami merosakkan kepercayaan anda maka hancurlah perniagaan yang kami bina dengan susah payah ini. Niat kami hanyalah satu iaitu mencari keuntungan serta memberi kebajikan.

JAMINAN KHIDMAT NASIHAT SELEPAS JUALAN
Sekiranya anda membeli produk dari kami, hubungilah kami sekiranya ada mempunyai pertanyaan tentang produk kami. Kami sentiasa melayani anda dengan senang hati.

A15 Taman Derga Jaya,Jalan Datuk Kumbar,
05300 Alor Star Kedah.
Taufik: 013-488 1153
Zuraihan: 013-488 1152

PENGEDAR DIKEHENDAKI

JANGAN LEPASKAN PELUANG INI

1 comment: